Saturday, March 27, 2010

jalan-jalan Hong Kong..

atas permintaan ramai (cewaaaahh!) kasi up la sket gambar masa kat hongkong..sket2 dulula ek..tak larat nak upload lagi..nak cerita pon tunggu mood betul2 datang..sebab ni sibuk dengan anak lagi..nak g sana sini lagi...banyak bende lagi nak setel..hihi (busy terlebey sudaaaaa~)


@ tsim sha tsui



@ victoria peak



bersama mickey n minnie @ disneyland hongkong


hehe 3 gambar dah la..nanti lain masa sambung lagi k..nak bersiap2 nak keluar ke bora ombak reunion ex skool hubby...daaa~


9 komen:

kayzie on March 27, 2010 at 7:34 PM said...

sejak bila tam suka men 'peace' nih??huhu..waaa..bestnye dapat gmbr ngn mickey n minnie..ms g disney paris tak dapat pun gmbr..mesti diorg tak nk layan aku sbb aku tak bw bb kan???haishhhh

kayzie on March 27, 2010 at 7:34 PM said...

sejak bila tam suka men 'peace' nih??huhu..waaa..bestnye dapat gmbr ngn mickey n minnie..ms g disney paris tak dapat pun gmbr..mesti diorg tak nk layan aku sbb aku tak bw bb kan???haishhhh

kayzie on March 27, 2010 at 7:34 PM said...

sejak bila tam suka men 'peace' nih??huhu..waaa..bestnye dapat gmbr ngn mickey n minnie..ms g disney paris tak dapat pun gmbr..mesti diorg tak nk layan aku sbb aku tak bw bb kan???haishhhh

kayzie on March 27, 2010 at 7:34 PM said...

sejak bila tam suka men 'peace' nih??huhu..waaa..bestnye dapat gmbr ngn mickey n minnie..ms g disney paris tak dapat pun gmbr..mesti diorg tak nk layan aku sbb aku tak bw bb kan???haishhhh

kisahremaja on March 27, 2010 at 10:41 PM said...

Wow.... disneyland HONG KONG....sure besh kan...

xeema on March 28, 2010 at 12:35 AM said...

kzy..aku rasa tam dari dulu dia suke main peace2 ni...tak silap aku la kan..hehe

disneyland besshhh..hehehe

Anonymous said...

cepat2..nk tgk lg pic ni.ehehe...best tol org dpt g obesea.ahaha..
~AzRah~

xeema on March 28, 2010 at 4:19 PM said...

hahah lek la azrha..nanti i upload bnyk2 k..hehehe...banyak2 kat fb la nnt k.

xeema on March 28, 2010 at 5:35 PM said...

kzy..ni nak amik gambar kene beratur tau..kalo tak beratur tak dapat laa...